Friday, June 17, 2005

長途機

打呢篇日記時,
係身處紐約 JFK 機場,
往波士頓的候機室。
二十個小時之前,
即是香港時間六月十七日早上八點,
我正在屋企附近的巴士站等巴士。
去到機場,
登記埋寄倉行李,
已經係九點,
Edmond 呢個冇膽匪女,
已經熄左電話了。

食個早餐,
施施然行去過關,
之後坐佢架鐵路去 Gate 33,
幾乎係最後一個上機咁滯。
上到去就有個好消息,
架機唔爆,
我隔離個位冇人,
呵呵。

細牛係佢日記話,
坐過飛機都 Pro D,
我同意架。
尤其是一個人坐長途機,
甚至照顧人一齊坐飛機。
因為要 Handle 既都唔少。

講坐飛機既經驗,
我唔係有好多,
不過都唔係話冇個隻。
雖然十隻手指數得晒,
但大部份都係長途機。

今次係第一次自己一個人坐飛機,
重要係最麻煩個隻:
長途機去美國仲要轉機。

由定時間,
買機票,
執行李,
買保險,
到出發,
都係自己攪掂,
經此一役,
真係成長不少呀!

飛機經過大西北,
應該係西伯利亞才對,
十六個鐘之後終於到達 JFK。

有香港旅行團既地方,
總會好噪吵。
今次去程冇旅行團,
但有 d 遊學團,
又或者生活體驗團。
成程機周不時 we wa 鬼叫。

兩點落機,
要轉個班開六點九。
好似好充足既時間,
其實唔係架。

首先過海關,
係都要我答個地址,
我話邊間 Hotel 未定都唔得,
結果佢求其幫我作一個。

之後等行李,
拿完都三點幾。
之後就開始行迷宮。
首先係找邊度坐 Train,
係 Terminal 8/9 呢個站落車之後,
找路行,
係 Terminal 8,
又找路去 Terminal 9 。
九曲十三彎之後,
終於去到保安檢查。
過左之後又要再找路。
去到 American Eagle 都已經四點咁滯。

如果唔係我係香港已經拿定 Boarding Pass,
仲要再晚 d 先到呀。
係 Gate 40E 坐低,
打陣 PSP,
寫陣日記,
時間都幾快過。

同之前個程好唔同,
香港飛紐約,
大半係華人,
紐約去波士頓,
三大個。

再坐多兩個鐘飛機,
就到波士頓。
第一個感覺係:
好肚餓。
對上一餐,
已經係機上十一點左右既早餐,
之後成九個鐘冇野落肚,
唔餓有鬼喇。

去左 China Town 食野,
叫左一個肉窩,一個海鮮窩。
食晒 d 肉,
d 海鮮都未黎。
我仲話會唔會捉緊蝦,
點之黎到個窩係……
真係冇蝦既。

No comments: